zondag 6 mei 2012

Rituals - Evergreen

 Eerder deze week toonde ik jullie Amber Stone van Rituals en ik vertelde jullie dat het zeker een fijn lakje was. Vandaag is Evergreen aan de beurt.
En om eerlijk te zijn, er zijn een paar kleuren nagellak waar ik gewoonweg niets voor voel.
Die kleuren zijn paars, en tja .. donkergroen!
Maar ik was toch benieuwd naar de lak, of het al dan niet zou bevallen.


Well... does it?



Het is een donkergroene-khaki lak, met miniscule multicolor glittertjes in.
Pretty, nu hoopte ik niet op een frost-finish, want dat vind ik absoluut niet mooi.
Jammergenoeg slaat dit bij mijn Peridot van Chanel ook gauw tegen.


De lak heeft een klassiek, simpel rond borsteltje.
Het hoeft niet altijd speciaal te zijn, want dit lakt zonder moeite de hele nagel.
De structuur van de lak is weer heel fijn, niet te dik en niet te waterig
en had in no-time mijn nagels gelakt door de snelle droogtijd van de lak.

Over de houdbaarheid kan ik ondertussen ook zeggen dat die ook goed zit.
Ik kon de lak 3dagen dragen, zonder topcoat, voordat tipwear of chips tevoorschijn kwamen.
Zeker voor mijn nagels is dit bijna een mirakel!

2 laagjes Evergreen
De 'kale' plek op mijn wijsvinger heeft niets met de lak te maken,
mijn nagels zijn een beetje, kapot en verkleurt, buuuuh!
Met als gevolg dat geen enkel lakje goed dekt op die plaats,
nu zie je het extra hard door de lichtinval.


Voila Evergreen, ik vind de kleine glittertjes in de lak heel mooi.
En het groene, ja hoor dat valt ook nog heel goed mee!
Ik vind dit lakje mooier als mijn Peridot hoewel ik daar gek op was.

Yes, he does it!

Het is alweer een fijn lakje van Rituals, wat je kan vinden voor de prijs van € 10,50 in de Rituals finialen.

Dit artikel bevat producten die me door een bedrijf zijn opgestuurd.
Dit heeft echter geen invloed op mijn mening.
Voor meer info, lees mijn disclaimer

Geen opmerkingen: