woensdag 2 mei 2012

Rituals - Amber stone

Eersgisteren verscheen er al een eerste artikel over de Rituals producten.
Vandaag een tweede, een lakje vandaag.
Weer was ik niet erg overtuigd toen ik het pakje open deed en wist niet goed wat te verwachten.
Ik zei al dat ik nog geen ervaringen had met make-up van Rituals, dit geldt ook voor de nagellak.
Maar toen ik deze tint op mijn nagels zag wa ik op slag verliefd.




Ik heb zo'n klein vermoeden dat alle producten van Rituals winners worden!


Het lakje waar ik het over het heet Amber stone (7359).
Een moccha, taupe-bruin lakje, dat eigenlijk altijd gedragen kan worden.
Jullie hebben misschien al door dat ik het liever houd op draagbare, klassieke kleurtjes.
Als vind ik hevige nagels (denk aan neon roze, en neongroen) ook erg leuk.
Jammergenoeg vind ik de zon daar nog niet sterk genoeg voor,
en blijven die kleurtjes bijgevolg nog even in mijn stash zitten.

Excusez-moi voor de slordig gelakte nagels...



De lakjes lakken fijn, hebben een standaard, of basic borsteltje, maar dit lakt prima.
Van substantie is de lak erg fijn, en dekt perfect in 2 laagjes.
Ze hebben geen enkele shimmer of glitter maar hebben wel een hoogglanzende finish.
(op beide foto's draag ik 2 laagjes Amber Stone)


De lakjes van Rituals zijn verkrijgbaar in de make-up display in de Rituals-finialen.
En kosten € 10,50

Dit artikel bevat producten die me door een bedrijf zijn opgestuurd.
Dit heeft echter geen invloed op mijn mening.
Voor meer info, lees mijn disclaimer

Geen opmerkingen: