zaterdag 5 mei 2012

Mac - Hey Sailor! en Temporary Store (+verslag Woluwe Shopping)

Gisteren was ik uitgenodigd door UPR op de voorstelling van de nieuwste Mac collectie die volledig in het teken staat van marine en matrozen.
De naam 'Hey Sailor' klinkt jullie dan misschien al bekend in de oren.
De collectie komt vandaag voor het grote publiek uit, verder vertel ik jullie ook iets over de eerste 'temporary mac store' in de Benelux en waar in België die zich gevestigd heeft.


Lees gauw verder!

Zoals ik al zei komt vandaag de nieuwste mac collectie uit.
Ik was, net zoals enkele paar honderden onder jullie, ook razend benieuwd naar de collectie.
Twee weken geleden kreeg ik van UPR een uitnodiging om de collectie vrijdag 4mei al te komen bekijken in de eerste 'temporary store' in Woluwe ShoppingCenter.

Normaal kon ik niet gaan, op vrijdag na school in Woluwe geraken leek me niet zo gemakkelijk.
Gelukkig wou mijn mamalief met mij wel eens gaan shoppen en zijn we maar naar Woluwe gereden.
Ik was hier trouwens nog nooit geweest, normaal ga ik altijd naar Wijnegem Shopping Center.
Toen we aankwamen was het rolluik nog naar beneden, maar zag ik al wel de 'matrozen' in en uitlopen uit de store.Dus ik werd nog maar eens benieuwder!
Dit was trouwens het eerste event waar ik heen ging voor Colourblogs

Ook ik vond de producten nog mooier als op de persfoto's.


MUA Elke Willemen verzorgde de visagie van menig beautyaddict.




Alle 'mac-ladies' waren in matrozen verkleed.
Rechts op de foto, maar ook links zie je een heer met grappige 'poppeye'tattoo.

Het verschil met een gewone store zie je onderaan de foto :
geen zwarte kasten, maar houten kisten.
Ruwer, harder, met de harde kantjes van mac nog aan.

Some swatches :
Links naar rechts :
Au rosé - Sea mist - Abalone
De Suntints met SPF 20 Liquid Lip balms.
Waaaauuuhhhaaaaaawwwww !
Ik vind ze leuk! Erg leuk.
Vooral Au Rosé, deze is het meest gepigmenteerd en met die prachtige shimmer! Like it! A LOT.

Links (Pro longwear) : Soft Sand - Refined Golden
Rechts : Nude on board - sun dipped
Bronzers voor iedere huidskleur.


Mooie verpakkingen!

Lipsticks in volgorde van hierboven in de display
Salute - To catch a sailor - Red racer - Sail la vie
De kleuren wijken iets af van de werkelijkheid door het licht en de vluchtige foto's die ervan gemaakt zijn met mijn compact toestel.
Wel is duidelijk te zien dat de lipsticks erg creamy en gepigmenteerd zijn.
To catch a sailor heeft een frost-finish, als enige van de vier.


High-lightpowder ... De favoriet van menig beautyaddict???


Links en rechts van de lipbalms zie je de 'M-A-C to the beach body oil'
Dit zijn echte pareltjes.
Droge olieën, die niet sticky zijn, of niet plakken, maar je huid een mooie shimmer geven.
Perfect voor in de zomer toch net dat beetje extra te geven aan je look.


Lipstick : € 19
Lipglass : € 18
Pro longwear lip pencil : € 18
Eyeshadow : € 17
Pigment : € 22,50
Powerpoint Eye pencil : € 16
Zoom waterfast lash waterfast black : € 17
Bronzing powder : € 22,50
Pro longwear bronzing powder : € 24
High-light powder : € 27,50
Power blush : € 21
Nail Laquer : € 12,50
M-A-C to the beach body oil : € 19,50
Suntints SPF20 liquid lip balm € 15
Brush (face blender °167SH) : €  37

Ik vertelde ook al dat het een 'temporary store' was,
dit wil zeggen dat het een tijdelijke store is, in Woluwe Shopping Center.
De pop-up store doet na Ibiza, Zwitserland, Berlijn en Parijs dus ook ons Belgenlandje aan.
Het is dus een tijdelijke store die van 4 mei tot begin augustus 2012
zich in het Woluwe Shopping bevindt.
Geen paniek indien je er niet bent geraakt in de store, want vanaf september opent de vaste store.
Dat wil zeggen dat er vanaf dan 7 mac stores zijn in België :
Antwerpen (Pro store) - Brussel - Woluwe - Knokke - Wijnegem - Luik
Jammergenoeg ben ik niet zo lang kunnen blijven als ik graag had gewillen,
maar ik ben blij dat ik deze collectie in sneak peak mocht gaan bekijken.
Bij de
Thanks to Unlimited PR.

Op mijn wishlist :
- Bronzer in soft sand
- Body oil in man rays
- Lipglass in Orange Tempra

De Hey Sailor collectie ligt vanaf vandaag in de mac stores!
Zijn jullie van plan iets van de collectie in te gaan slaan?
Wat staat er op jullie wishlist?

2 opmerkingen:

Unknown zei

Super!!
Ben je samen met Jolien geweest?

Lise X

Jolien zei

Hahahaha ! Op de 3e foto ? bij de nieuwe collectie zie je me helemaal links bovenaan staan ( ik sta er heel mottig op ) ;p